OVER SIMPEL SUPPORT

Na vele jaren in dienst te zijn geweest voor diverse bedrijven, heb ik het besluit genomen om mijn eigen bedrijf op te starten. Het lijkt mij zowel bijzonder als ook uitdagend om de taken die ik de afgelopen jaren afzonderlijk heb vervuld, nu als een dienstenpakket aan te bieden. 

Waar een opdrachtgever zich op de inhoud van het bedrijf/project kan focussen, zorgt Simpel Support voor noodzakelijke andere facetten, die het bedrijf tijdbesparing en een zekere rust kunnen opleveren.



Hoe kan ik u / uw bedrijf ondersteunen:
 

* Communicatief: (potentiële) klanten benaderen, te woord staan, contacten leggen / onderhouden, ‘verbinden’, afspraken maken  

* Organisatorisch: organisatie van klant- of personeelsevent , business trip (incl vlucht, aan- en afvoer luchthaven, hotel, vergaderruimte, afspraken   
   ter plaatse), planning maken, structuur aanbrengen

* Internationaal: goede talenkennis v.w.b. Engels, Noors en Frans en redelijk Duits 

* Ontzorgend: u concentreert zich inhoudelijk op uw bedrijf / project, ik doe hetzelfde op het ondersteunende vlak (ik faciliteer, anticipeer en adviseer), houd voor u het overzicht, breng structuur aan en stel prioriteiten (zelfstandig, maar uiteraard indien gewenst, in overleg), kortom ik  creëer daarmee een zekere rust ondanks het feit dat er deadlines gehaald dienen te worden.



In al deze gevallen kan het aantrekkelijk zijn om iemand op uurbasis in te huren.
Simpel Support is beschikbaar als
Personal Assistant, Management Assistant, Office Manager,
 HR Co
ördinator, Project Coördinator en/of Project Assistant